duminică, 25 decembrie 2016

Fantoma timpului

Am ajuns sa cred in fantome, in Jules Verne, Rudolph, Grinch, conspiratii si calatorii in timp. Sa va povestesc.
Aseara, dupa ultima postare am zis sa ma joc cu ratusca in cada, cu intentia ca dupa dus, sa mai scriu ceva. Dar cum socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa, ratusca era inecata. Suparat, fleasca, dupa dus, am inceput sa pregatesc cadourile pt mos Cracila,  si am uitat de postare. Practic, inspiratia mea s-a inecat odata cu rata. Pe la 11 noaptea am pus sa vad filmulete pe tube, ca sa adorm ( ori ascult filme sau povesti, ori ascult vocile din capul meu.....si adio somn). Cateva ore mai tarziu (cred) m-am trezit, buimac de somn, dar totusi odihnit, si dau sa ma uit la ceas(pe laptop). M-am trezit instantaneu, imi arata ora 21:35, data 24 decembrie 2016.
Prima reactie a fost " ce dracu', ma, eu am dormit sau am visat ca dorm?" Stiu ca de multe ori adorm fara sa stiu exact ora; si sa ma trezesc 20 de minute mai tarziu,  iar in alea 20 de minute mai fac si o partida de sex in vis(ca eu mereu visez frumos, cand nu visez dezastre naturale sau filme politiste); dar cand stiu sigur 1000% ca ma bag la somn dupa 10 noaptea si ma tresesc cu o ora mai devreme in aceeasi zi? foarte suspect. Am vrut sa sun la vecinu' sa-ntreb cat e ceasul. Dupa ce mi-am facut nevoile care m-au trezit la ora aia.... adica sa pun cadourile sub brad, am avut o mare revelatie: sa verific ceasul pe telefon. Si uite asa visul meu cu calatoria in timp s-a destramat. Pesemne ca telefonul si laptopul nu erau pe aceeasi lungime de unda. Sau poate ca laptopul a hotarat sa conspire impotriva mea, sa ma faca sa uit  de cadouri sau cine stie... Telefonul imi arata ora 5:40, 25 decembrie. Daca nu verificam din doua surse mai dormeam 12 ore si-l ratam pe Mos. Nu de alta, dar i-am promis de cativa ani ca stau cu ochii pe el; cum il prind ,cum l-am taxat. Nu avea asigurare, nici vinieta  nici stingator de incendii.Iar legea nu admite ignoranta, a primit si amenda, ca a zburat cu sania fara acordul reginei, era cat pe ce sa intre in BigBen cu ochii la roata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?