sâmbătă, 31 decembrie 2016

De prin 2016

Fuse, fuse si se duse. Anul 2016 a fost un an ok, cu de toate, si cu bune, nici cu rele. Am muncit, cheltuit, fost in vacanta, intors din vacanta... In rest, noutati vechi,ca toata lumea. Am mai crescut in par, mi-am cumparat galosi noi, ca ultimii ii lasasem cateva nopti sa se aeriseasca afara, si se pare ca vulpea nu a fost de acord cu mine, a vrut sa faca plangere, si sigur a plans cateva saptamani, de foame. Am gasit niste dinti infipti in talpa, asa de fain miroseau galosii ca a ramas vulpea stirba. Mi-am facut colier de dinti (ca tot am vrut eu sa fiu ca "mister crocodail dandii") de vulpe daca nu am gasit dinti de crocodil, lup, urs sau rechin. Apropo de dinti, sora-mea si-a luat jucarie noua, un caine "jug". O intersectie intre caine rasa pug si un alt caine al carei rasa incepe cu "j" si cred ca se termina tot cu "g". E ceva, o chestie mica (are 11 saptamani), sare ca un ied, se invarte ca titirezu', alearga ca Bolt, taxeaza sosete si picioare,  mai ceva ca un controlor de bilete pe tren( nu scapa unu' netaxat). De latrat nu mai zic, e de jale, ma ingrijoreaza, mai mult miauna. Vorba aia, daca nu stii sa dai, macar sa-njuri, cred ca trebuie sa o invat sa injure pe engleza, e mult mai usor( cainele latrat de vulpe). Si care zice ca animalele sunt proaste, nu a cunoscut cainele asta. Face pipi in patul propriu, numai ca sa nu doarma singura. asa are o scuza sa doarma cu stapanii in pat... In rest ne ingelegem din priviri, ca eu am privirea in X si ea in V. In fiecare zi ne face cadouri sub brad, ba o creanga din brad, ba globulete si daca nu esti atent faci si crima de rahat, cand calci in el.
Am fost si cu colindul, eu la sora-mea si cumnatul la mine, asa ne-am capatat si noi cu ceva. Noroc ca stam in aceeasi casa, ca altfel nu ma duceam, ii spuneam colindul pe skype.
De Craciun am primit ceva fain, un ceas de mana, skeleton, cu cuc(vorba vine "cuc", la cat e de mare, unii i-ar zice  p**a, sau dildo).
Munca a fost ok, am sapat mai mult pe fb decat in gradina, Am fost doar daca m-a dus trenul. Am citit mult si m-am informat. Ramasesem putin in urma cu cultura in ultimele 3,4 zile.
La noapte ma duc cu plugul, iar maine cu sorcova. Cam atat de aici,de la taste, sa ne citim fara ochelari in 2017. La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?