vineri, 8 mai 2015

Minerale

La inceputul blogarelii mele,incepusem cu postari despre antichitati.Pe vremea aia cumparam(mai mult tata) saptamanal obiecte vechi,acum nu am timp sa ma duc la targ dar tot achizitionez...si pentru tata :)))(ca doar am virusul in sange). In timp am invatat ca nu exista antichitati mai vechi  decat mineralele pamantului, deci m-am reprofilat. Am inceput sa sap,si sa aflu ca mineralele astea pretioase  au nevoie de mii, milioane chiar miliarde de ani. Interesant. Am mai sapat, si aflat ca ce stiam eu despre pietrele astea pretioase era egal cu zero, mare si rotund:(.  Cunoscand doar diamantul,safire,rubine si smaralde( mai mult din filme si jocuri pc) am inceput cu ele,dar am terminat cu alte 20 de pietre pretioase si semipretioase,multe din ele semanand  prea mult cu primele 4. Deci  poti sa cumperi 5 pietre albastre si sa fie 5 geme din categorii diferite, dar nici una sa nu fie safir :)), fara sa mai socotim mineralele facute in laborator prin diferite tehnici(sintetice). Asadar,ma gandeam sa scriu despre  pietrele pretioase. O sa scriu doar chestiile de baza. Nu ca ar interesa pe cineva,dar tre'sa mai scriu si eu pe blogul asta macar odata pe luna.
Gemele sunt impartite in categorii, si contin diferite minerale. Unele fiind parca din alte lumi :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?