marți, 7 octombrie 2014

Noutati

Nu stiu cu ce idee sa incep, ca am mai multe. Deci,am fost 5 zile in vacanta,cu trenul.Asteptand in gara,m-a ajuns din urma o emotie cu presiuneee ca a trebuid sa merg repede sa dau drumu la robinet. Intru in "toileta" respectiva,ocup primul pisoar care era la indemana si incep sa fac si eu ce face toata lumea. Care se spala pe maini,care pe fata,care isi usca pantalonii...Eu ma uitam pe perete( ca asa e regula de 3 simple). Inainte peretii erau goi, acum pe pereti e publicitate.Always cu aripioare.Am crezut ca ori eu am gresit usa,ori astia pun publicitati de femei la barbati.Mai citesc odata si inteleg:Tampoane pt barbati...... esti nebun?Ok, intr-un cuplu de gay ,unu e femeie si ii vine ciclul; nu vrem sa facem discriminare.Sau poate tot nea Caisa are probleme cu robinetul, e posibil sa piarda. Sau o fi pentru domnii in cravata!?Cica e de doua feluri, cu aripioare si fara.Si imi tot imaginez doua scene. Ala cu aripioare isi ia sborul iar ala fara aripi doar coboara pe crac in jos iar cand domnul in cravata face schema "picior peste picior" hop si tamponul,ca iese de pe cracul pantalonului( ia putin aer,sa nu se asfixieze),cu-cu.:))))
Intru si eu in afaceri,le dau idei astora: tampoane cu nume(cum facu coca cola),imparte un tampon cu Gogu,Gigi,Mielu,Chelu...se stie ca barbatilor care se respecta le place sa dea nume obiectului respectiv;la fel si pt femei. As mai crea un tampon cu vibrator inclus....s-ar vinde ca painea calda. Pofta mare.
In rest toate bune,maine vin cu alte idei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?