luni, 6 octombrie 2014

De astazi...

Neata,lume.Ce mai faceti? sanatosi ,voinici? M-am tot gandit si razgandit si parca imi pare rau sa vad bloguletul asa de pustiu. Ma gandeam sa mai scriu si eu cate ceva( nu ca la inceputuri, ca atunci nu aveam o lae de facut..... scriam mult si prost;acum am o lae de facut,deci o sa scriu mai putin dar la fel de prost :)) ), sa mai am si eu ce citi cand ma plictisesc.
Mai ales acum cand vin alegerile.Chiar nu mai gasesti nimic interesant de citit nicaieri.Peste tot e plin de politica,ce a facut rau x,ce a facut rau y ba votati-l pe ala, prostilor;ba volati-l pe celalalt,ca voi sunteti mai prosti.Practic Romania e o tara de prosti, ca asa se lauda unii pe altii cand e vorba de politica.Ca esti pro,ca esti contra,esti prost oricum.Deci nu vreau sa mai aud de politica,ca oricum stiu situatia.Nimic nu schimba faptul ca jumate din romania e plina de morti de foame,care ar vota si pe dracu daca le da  un mic,o bere si o paine. Poate de politica externa  merita zis cate ceva gen: imi place de englezi, care au zis ca daca europa le spune cum sa aplice noile legi europene..... isi iau bagajul si pleaca.Practic au zis:e tara mea si eu fac legea in ea, deci, fuck europa. Mi-a placut!
Parca am zis ca nu de politica vreau sa scriu!! Ce nu ziceti mah,ca o iau pe aratura!
Cica danezii au inventat un material care absoarbe si stocheaza mari cantitati de oxigen,si care elibereaza acest oxigen sub influenta unei mici cantitati de caldura.  IDEEEEEEEEE oameni buni. Acum avem posibilitatea de a locui pe luna...sau alte planete :)))
Cica materialul asta suge oxigenul si din apa(a doua inventie care suge,dupa tampoane:)) ). ALTA IDEE. Casa submarina, vila cu piscina(si peste). Sunt genial,da-ma dracu
Cica puscariile sunt pline, o idee ar fi sa facem o puscarie spatiala... acum avem oxigen.(ar fi si mai bine daca am trimite si clasa politica in puscariile astea spatiale) :D
In schimb  eu as avea o alta intrebare: sursa de oxigen unde dracu e? ca masinarii sa ajute omul in defrisarea rapida si usoara a padurilor ati facut dar o masinarie care sa produca oxigen...pul(p)a. Ati facut o tona de inventii care sa usureze(si sa scurteze) viata omului dar 50% sunt poluante. Eu stiu ca nu o sa inventeze nimeni asa ceva, nu o sa traiasca atat de mult(ca sa strice planurile alora de dupa cortina).
Cand o sa inventati ceva care sa suga si altceva in afara de sange si oxigen?
Acum,lasand gluma.........clar?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?