luni, 28 ianuarie 2013

Despre vaci..

Bai fratilor,  azi ma uitam sa vad cam ce postari mai viziteaza lumea pe blogul meu, si am ramas surprins. E belea mare, creste zoofilia, sau nu mai are lumea vaci in grajd. Ca bag de sama, am o postare care de 3 ani aproape, e mereu pe primul loc la cautari pe goagal. Nu stiu de va amintiti, dar topul e "vaca-n pruni" Toata lumea cauta vaci, sau dracu stie ce. De cand au bagat astia statisticile la blogger, cuvintele cautate sunt urmatoarele :
1. vaca-1629 cautari ..... tre' sa recunosc ca vaca e cautata. Numai luna asta am avut 33 de accesari.
2. Castiel-224 cautari
3. Shrek-192 cautari
4. Black Angel-151 cautari
 Astea fiind spuse,  cred ca am sa mai fac ceva postari despre vaci, ca sa fiu sigur ca nu e o gluma facuta de blogspot :)))). De la 220 pana la 1600 e mult. :D

Eu stau si ma intreb, de ce? care e motivul pt care lumea cauta vaci pe goagal.
Pt ca lumea nu mai are cu ce hrani vacile, si cauta sa le vanda? dar nu are legatura cu blogul meu...
Poate unii vor sa cumpere vaci? pai ok, dar vaca o cumperi la iarmaroc( sau iarmantorc, cum zicea tata-mosu) nu pe bloguri...
Poate unora le e dor de viata de odinioara, cand mereau cu vacile pe camp?
Nu stiu sigur, dar tre sa lamuresc( sau sa ajut ) pe cei cu probleme, care sunt in cautatea unei vaci(perfecte)pe net.

Pentru cei cu intentii sexuale: Cautati "zoofilie" pe net, si gasiti toate animalele, chiar si vitzele, nu doar vaci,porcilor!
Pentru cei care nu mai pot tine vaca, din diferite motive..: mamaie, abatorul e perfect, sau iarmarocul.
Pentru cei care vor sa cumpere o vaca : vorbeste cu mamaia de mai sus, are una de vanzare;sau daca nu, cauta la iarmantorc.
Pentru cei care cautati informatii despre vaci: exista un site, se cheama wikipedia. Gasiti acolo toate informatiile despre animalul care va intereseaza( o sa gasiti in categoria Animale invertebrate bipede, unii oameni politici)

 Pentru cei care aveti  dor de copilaria de la tara: cand stateam la oras, aveam in apatamentul  de sus  o familie, si din cand in cand auzeam replici de genul " boul dracului, vaca domnului" si altele de genul.Cred ca le foloseau  ca sa isi aminteasca de unde provin .Acum eu  ce sa zic, puteti sa folositi toate cuvintele,porc, magar,scroafa, javra, bou cu tite, animal paros,vacar, balerca,cotet, closca, tauras, sobolan, grajd, coteneata, rata, capra, oaie, tap,viespe,laturi, tain.... folositi imaginatia :)).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?