duminică, 28 noiembrie 2010

Saptamana incarcata!

Am avut o saptamana .... plina! Nu va luati de mine, ca nu-s eu de vina daca a trebuit sa "muncesc" 14 din 24 :D. In plus cand ajung acasa la 22:00 numai de scris nu am timp :)). Adica as avea timp dar nu prea am chef, si nici idei  la ora aia . In plus ...la orele alea cineva ma face sa zambesc  :D
 Sper ca saptamana asta sa am mai mult timp liber; asa mai scriu si eu cate ceva , si mai vizitej si blogurile voastre  Sa aveti o saptamana faina ;)

16 comentarii:

  1. Multumim pentru urare.
    Si tu sa ai o saptamana mai usoara! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinara veste, sa inteleg ca esti indragostit? :) :) :) O sapatamana usoara si colindat cu spor prin blogosfera iti doresc! :D :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gabriela Elena ms, asa sper sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nice :D ai ghicit ..
    e posibil sa fiu in ultimul stadiu de nebunie... dar e frumos..... :X :X :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh, am fost buna pe post de Cupidon sau ce? :D :x Iupiiiiiii! :D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Diana Acum ai responsabilitati majore;)
    8-> :X

    RăspundețiȘtergere
  7. o saptamana minunata! ma bucur pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?