duminică, 31 octombrie 2010

Sentimente

De mult nu mi se intampla, dar un coleg mi-a amintit cum e. Ce frumusete de sentiment ... cand  te tai sau te zgarii in jurul unghiilor. Nu stiu cum e, dar parca orice obiect pe langa care treci..... este indragostit de rana ta. Te lovesti odata, de doua ori, de 10 ori; orice miscare faci, te lovesti.... mereu peste degetul nenorocit. Dupa 2-3 contacte nevrute, incepi sa devii cel mai mare si mai periculos pedofil, asasin, zoofil si sa iti bagi tot ce ai mai important(si mai de valoare... de esti barbat) ...in orice iti iese in cale; in special in obiectul cu pricina... si cu toate gradele de rudenie a acestuia.. incepand de la bunici, parinti( in special mama)frati, veri,copii, vecini.etc. Depinde de obiect! de multe ori se pomineste si de creatorul acelui obiect... si i se face niste urari de dulce pentru saptamana in curs, si pentru vinerea mare.La fel si cand te lovesti la degetul mic de la picior! Mereu are relatii (sexuale si nu numai) cu orice alt picior; de masa, de scaun,de pat,de lemn,de fier,de plastic.In momentul sarutului, simti o nevoie nebuna sa te trantesti cu c.....urtea de pamant, sa te tavalesti pe jos, sa iti bagi degetul cu pricina in gura; sa sufli ca sa treaca sau sa te dai cu capul de perete;depinde de rezistenta !
Urate experiente :))

4 comentarii:

  1. Din fericire, astfel de experienţe sunt tot mai rare...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am speriat cand am vazut titlul, am crezut ca vrei sa ne povestesti despre altfel de sentimente. :P Oricum, indiferent de natura lor, pana la urma toate devin frustrante.

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?