vineri, 24 septembrie 2010

Do you love me?

14 comentarii:

  1. Acum eu nu spun ca nu ar fi talentat sau ceva, dar parca prea vorbesc toti numai despre el.Si totusi exista artisti care scot albume întregi cu piese bune dar nu sunt promovati la fel de mult.
    Iar melodia asta cred ca e singura care îmi place de la el, cel putin din ce am ascultat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreihappyday .... stiu..... tocmai am incurcat Borcanele...:)))) (asa se intampla cand faci prea multe :)) ) . Am gresit postarea, oricum melodia aia nici nu ii apartine,din cate imi amintesc o canta altcineva... Nici nu stiu cine e biberonul ala :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia lui Bieber este un cover/o adaptare dupa Cradigans - Love fool, si suna binisor

    RăspundețiȘtergere
  4. @Smiley stiam euu ca aia e copiata :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Ideala pentru zambetul si incalzirea de dimineata :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai mai, abia ti-am marturisit ca te iubesc, inca nu am spus ca vreau sa te iau de barbat. :P :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Tipic tie, nu crezi? Ori esti indragostit, ori zapacit (de dragoste?) :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra asta e pentru toata ziua de azi :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Nice aha :D "inca"? =)) stii cum e...... cand am pus mana prima data pe un BMW, era cat pe ce sa ma rastorn cu el in curba :)))
    atunci am invatzat ca chestiile astea trebuiesc luate incet, ca altfel e pericol.... mai ales la mine :))))
    deci si un anumit tip de emotii...... ma face sa imi iasa inima pe gat :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. @QED NU stiu sigur ce e; problema e... ca este ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Iulia Mihai :)))) asta e veselie? imi vine sa mor

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?