joi, 9 septembrie 2010

Arca lui Noe

Reuniune de condominiu in Paradis:
D: Noe, unde esti?
...Petru, du' si cauta-l pe Noe, ca eu am treaba cu el, si vad ca el a surzit de tot, si nu imi raspunde.
P: stiu unde e. E la pescuit,mo il aduc aici.
N: M-ai chemat sefu'?
D: Da, am treaba cu tine, sa te ocupi de niste animale..
N: Auzi doamne...daca imi mai dai animale in primire, imi dau demisia.
D: De ce?
N: Asa, nu ti-am zis niciodata, dar eu... de cand cu potopul, urasc animalele mai mult decat orice altceva!
D: Pai de ce? ca-s  vietuitoare frumoase, inteligente, intelegatoare..
N: Intelegatoare pe naiba, Ca tu atunci mi-ai zis sa iau cate doua exemplare din fiecare specie, ca sa ai pereche; si sa le iau in arca.Iar eu de unul singur nu puteam face tot, aveam nevoie de un asistent ceva, ca nu puteam sa le controlez eu pe toate ... care e mascul si care femela; nu zic ca vulpile au intrat de 20 de ori in arca. Ploua, eu eram racit, am luat si pulmonita; cand sa inchid arca, am vazut ca ramase melcii.... o saptamana am asteptat ca sa urce; celelalte animale faceau pariuri, care din cei doi ajunge primul..., cand au ajuns sus i-au si aplaudat.
Dar tu nu stii ce am patit eu cu animalele alea ...pana s-a terminat potopul.Ca eu nu am putut sa dorm o noapte , am fost nevoit sa stau intre animale, ca acolo pe intuneric, nu mai vedeau nimic, si cand aveau nevoie de ....prezervarea speciei, au inceput sa faca la intamplare; nu se mai uitau sa vada de e aceeasi specie. Faceau caii cu magarii, si au iesit catarii,cainii cu vulpile, gastele cu gainile, era o panarama intre ele... de nu iti imaginezi.Toate magariile posibile se faceau acolo; pana si cu mine au incercat, Cand ma aplecam sa dau mancare la iepuri, ma ataca porcul pe la spate.  De aia e zapaceala asta pe pamant, ca am urcat 100 de specii, si au coborat 200.Si ce e mai important.... ca eu in graba, cand am colectionat animalele, am uitat sa o iau pe nevasta-mea pe arca.

7 comentarii:

  1. nu radeti voi doi.... ca e de plans :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. E de plans? Dintr-atata lucru? asta e, se mai intampla. Bine ca si-a adunat curajul de pe jos si a putut sa fie sincer. Daca nu putea? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sasha Da,:)) acu a avut curaj.... ca cand era pe arca...... risca mult daca se apleca =))

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?