vineri, 4 iunie 2010

Plimbari

Incep sa prind gustul de a ma plimba cu hautobusu'.Acolo vad de toate culorile, marochini, africani, chinezi, japonezi, romani.....si mai rar italieni.Marochinii si africanii... care isi duc nu stiu unde sacosile cu marfa (vanzatori ambulanti) ... sosete,chiloti...izmene etc. Chinezi si japonezi se plimba.. iar romanii se duc acasa cu cumparaturile.  Pe astia ii cunosc, nu ma astept la nimic deosebit din partea lor. In schimb ...italienii is chiar comici. Sa vezi .. pe una domnisoara..(eleva) cum citeste ea frumos o carte... adica am vrut sa zic ca citeste de frumusete. Mi se pare greu sa citesti..... ziua in amiaza mare.... cand ploua de rupe.... iar tu stai cu ochelarii de soare pe nas... in autobuz!! Eu stateam si ma uitam ca prostu... cum face aia sa citeasca in carte, cu ochelarii aia, ca erau mai negri ca smoala, si cred ca mai usor era de citit purtand o masca de sudura!!. iti vine sa te asezi langa dansa si sa o intrebi : "is ochelari cu infrarosii sau cu ultraviolete???",mai mult asa de curiozitate.
Dupa, mai e generatia 35... adica aia mai mari de 30.... care is deja copti la minte. Dar copti de tot, zici ca is batuti in cap...de soare. Azi am nimerit unu mai special, era o placere sa stai in autobuz... inghesuit, si sa il asculti pe nenea si povestea lui de viata...  dar ce viata faina, Pacala e prost pe langa el. povesti de galeot. Ca a fost in "baie" 7 ani.... si l-au spalat bine. Numa o chestie imi parea ciudata!! unu de e frecat 7 ani,cu peria de sarma in fiecare zi.... cum de avea toate tatuajele pe el?? Adica nu erau tatuaje, erau doar mazgaleli... nu era desen, nu erau litere... era ceva de genul " alfabetul Maya"  sau egiptian antic.
Si ultima bucata din generatii...60. Nimic nu e mai comic decat sa vezi  o doamna , care .. cand ii suna telefonul celular, in loc sa raspunda la telefon, incepe sa cotrobaie prin geanta.... cautand ochelarii de vedere!!Nu stiam ca pentru a vorbi la telefon trebuie sa porti ochelari!!Atunci mi-am dat seama ca trebuie sa imi cumpar si eu ochelari de vedere!! din doua motive
1: pentru ca ...cica daca porti ochelari,pari mai cult!!
2: pentru ca nu vad sa vorbesc la telefon cu mamaia!!

Voi purtati ochelari? sau nu aveti telefon!? Cate perechi aveti? ... de telefoane

14 comentarii:

  1. Eu port ochelari..de voie, de nevoie..dar asa i-as arunca cat cole..urgent!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus dom' Costel! si eu fac parte din generatia (spre) 60! Intamplarea face ca fara ochelarii de vedere, sunt mort, chiar daca este cazul sa formez un numar de telefon sau sa vad cine ma apeleaza!
    Eheiii, vezi daca esti tanar si ai vederea buna? De-aia nu le crezi mosilor si babelor care cauta in geanta ochelarii cand le suna telefonul!

    Am o pereche de ochelari si...doua telefoane! Bineinteles ca la cele doua telefoane, ma uit cu aceeasi pereche de ochelari!
    Ce vrei, nici eu nu mai sunt tanar: am devenit ...o baba surda si absurda!!!

    O zi faina tinere prieten si...sa n-ai nevoie-n veci sa folosesti ochelarii pentru a vorbi la telefon!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam asa este si pe aici :) Chiar saptamana trecuta am vazut o dom'soara care si ea se straduia sa citesca cu ochelarii de soare :)) Cred ca procesa mai greu si s-a gandit ca poate ochelarii o ajuta =))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu n-am mai avut curaj sa ma urc in autobuz de ceva timp. nu de alta, dar ultima experienta din maxi-taxi m-a cam pus pe ganduri:-??

    RăspundețiȘtergere
  5. De multe ori stau în troleu şi analzez, aşa cum ai făcut tu acum, coloraturile de oameni care împărtășesc, de voie de nevoie, în acel moment, drumul alături de mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Gmx .. si eu purtam prin clasa I .. dar erau incomozi, i-am aruncat!! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nea Costache Apai no.. inteles-am ca e nevoiede ochelari pentru e vedea cine suna la telefon.... dar pana a gasit doamna ochelarii, apelantul so plictisit si o inchis!!
    sper si eu sa nu am nevoie..
    O zi faina sa ai si matale!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra dar era soare afara sau nu? =))
    poate chiar nu putea procesa... iar ochelarii aveau un fel de doua feluri de computer incorporat ... si facea schimb de date... prin ureche!!! =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Angel, draga, chiar m-ai nimerit cu postul asta, eu port ochelarii de soare doar cand ploua! :( Asa am eu mereu ghinionul ca atunci cand nu uit sa ii iau cu mine sa inceapa ditamai potopu'. In rest, in zilele senine, ii lasa mereu acasa. :)
    Am mobil, unu, si e pe duca. Adica sensitive touch e dintr-o data prea sensitive. 8O Asa ca nu-l mai punem la socoteala.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Camelia Bucur :)).. apai iti iei un tub de spray in geanta!!!! dar sa fie din ala scump.... ca sa persiste!!! =))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristiandima se pot vedea multe chestii interesante!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Nice important ca nu te pui pe citit...purtand ochelari de soare....mai ales cand e potop..

    RăspundețiȘtergere
  13. :))cred ca o sa merg pe jos. mai sanatos si mai lipsit de riscuri:P

    RăspundețiȘtergere
  14. @Camelia Bucur cu siguranta e mai sanatos!! :D

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?