sâmbătă, 6 februarie 2010

prostiile dupa net!!

..Gasit-am pe net ..o serie de ..imagini . faine.
Sa incep cu o serie de ....UMBLATORI(cum le cheama Nea Costache!)



Dupa care ....o serie de lucruri de maxima importanta in umblatoare!!




Acestea fiind un pic mai speciale!!:




...Acum un pic de ..samnale despre ..umblatori..ce se face si ce nu!!




O fi adevarata ??urmatoarea??



Sa trecem la ..sport


Aerisire maxima!!!


Oare o terminat partida???


Dar asta??


Made in????


Prietenul....la nevoie se cunoaste!!!


Mini-golf ... la propriu si la figurat



Acum cateva animale!!

Urari de Pasti!!


....Ca in parlament


Mama ...rata!..harnica.


CATmicazze matzele teroriste!


Ultima moda...BYkinii


Masaj.....


-Unde esti ma!?? fir-ai al dreaku..
-In pod..cu capra!


-Mancati-as.. ce am mai petrecut...mai am de terminat bucata asta de tigare,si juma de sticla!


-Canalul meu preferat in direct..pe net!!canalul e "crearea-corciturii.tv.com".....si e si actrita mea preferata ...Angeliana JOLI-mash eu in tastatura...




..Acum sa revenim la semnele de circulatie...ca sigur nu le mai cunoasteti!

Ce e de facut aici???


Obligatoriu inainte...gura de canal!!!


Pista de biciclete???? sau slalom???..cand mergi pe acolo cu triciclu...tre sa urmaresti directia de mers...ca de nu iti dau amenda!


Mai ajungi acasa??? iti doresc!

5 comentarii:

Ce imi povestesti?